SUBJE TOPJE 2 Voorbeelden   1 comment

Even 2 voorbeelden betreffende een sub top alignment waar ik voor nu alleen naar het fase gedrag kijk. (silent eq en meer van dat soort fraaie snufjes bewaar ik voor of een training of een latere screen-capture)

In dit geval is het een trainingsvoorbeeld en om de data makkelijk leesbaar te houden heb ik de top op de grond gelegd (zie foto).

IMG_3631

Ik gebruik in de screen captures de API (Application Program Interface) van Smaart V8.4 in combinatie met de Powersoft Armonia software.

In de 1ste screen capture heb ik de top 10ms delay gegeven en ga de sub via fase alignment gelijk leggen met de top.

screen capture 1

In de 2de video heb ik de sub 8ms delay gegeven en polariteit gedraaid (ø) om te laten zien hoe je hier mee om zou kunnen gaan………

screen capture 2

Hoop dat dit een beetje helpt 😉

Met vriendelijke groeten Timo

Een Reactie op “SUBJE TOPJE 2 Voorbeelden

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Pingback: 2020 has been a busy year on the “blog-ing” part | Timo's World all around the globe

Plaats een reactie