Bijna klaar ;-)   Leave a comment

Het was een soort van veel werk maar op 1 ding na is mijn seminar ruimte zo goed als klaar.
Ik kan op dit moment al een cursus geven hoewel er noch een krachtstroom aansluiting ontbreekt maar dit gaat redelijk snel gebeuren.
Hier onder dus een kleine foto impressie.

Allereerst dus een 3tal screenshots van mijn eigen set-up (Mac Pro + 3 4K schermen)

Centre screen (smaart8/dante DVS/Yamaha rio1608/Isemcon matched octa/ en nog wat add-ons).00001

Left screen: in dit geval RMServer draaiend voor specifieke informatie m.b.t. de speakers/amps die ik voor seminars gebruik (Meyer Sound 900LFC / Meyer Sound UPQ-1p / Meyer Sound UPJ-1p / Meyer Sound UPA-1p en 2p (geen RMS) / en mocht ik een keer gek willen doen kan ik nog 8 Meyer Sound USW-1p’s in zetten (geen RMS).00003

Via Apple Remote Desktop kan ik mee kijken met alle seminar mac’s en indien nodig de computer overnemen.00002

Zo ziet mijn eigen setje er uit al werk ik net zo lief op de imacs mocht het beter te plaatsen zijn tijdens een klus o.i.d.00004

Verder dus een 2tal foto’s van de seminar set-up waar de “studenten” op werken.00005

00006

Meer foto’s kun je ook op andere blog posts vinden:

Linkje 1 😉  Linkje 2 😉  Linkje 3 😉  Linkje 4 😉

Mocht je interesse hebben om een seminar te volgen m.b.t. meten met FFT analyzers laat dit dan even weten via:

TimoBeckmanGeluid@hotmail.com

of bel even

0626144076

Met vriendelijke groet

Timo Beckman

 

 

 

 

Geplaatst23/04/2016 doortimobeckmangeluid inGeen categorie

Plaats een reactie