The new mic’s are in ;-)   5 comments

The new iSEMic’s are in 😉

http://www.isemcon.net/ashop/products_new.php?page=1

http://www.isemcon.net/ashop/products_new.php?page=2

 

mic's01 mic's02 mic's03   002 ipad mic calibrated   001 ipad mic calibrated   iSEMic calibration on iphone   calibrating on my iphone   iSEMic calibration on iphone

Geplaatst23/05/2015 doortimobeckmangeluid inGeen categorie

5 Reacties op “The new mic’s are in ;-)

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Kan deze ook gebruikt worden om met een ipad band opnames te maken?

  2. Bedankt voor het antwoord.
    Ik gebruik het programma auria maar heb ergens gelezen dat ipad vanaf een bepaalde frequentie alles wegfilterd in het laag met de ingebouwde micro. Aangezien ik overweeg om een micro te kopen om geluidsmetingen te doen zou het meegenomen zijn als die over het hele frequentiegebied bruikbare live opnames kan maken. Als je de gelegeheid hebt om dit te testen mag je mij de resultaten laten weten via een demo opname. Gr,
    Marc.

  3. Sorry voor een test heb ik zelf geen tijd. Maar geef mij even een belletje op 0626144076 om even te kijken of er een mouw aan te brijen valt

  4. Pingback: Bijna klaar ;-) | Timo's World all around the globe

Plaats een reactie