Rustig verder uitzoeken   Leave a comment

 

Citaat

Rustig verder uitzoeken
Ok ik ben nu al een tijdje bezig met het uitzoeken van diverse programma’s . Een aantal hebben te maken met mijn werk als geluidstechnicus en een aantal met windows en security . Ik ben nu o.a. bezig met COMPASS MEYER SOUND SYSTEM ARCHITECT en LONDON ARCHITECT van BSS .

Verder heb ik een aantal programma’s aangeschaft om mijn labtop’s weer wat op te schonen en dus sneller te maken . De registers zijn opgeschoond gedefragmenteerd en nog wat andere fratsen zodat ze beter functioneren . Verder zit ik dit bericht in een totaal nieuw programma te tikken WINDOWS LIVE WRITER . Bleek dat dit programma bij Messenger te zitten met nog wat andere programma’s waar ik nog aan moet beginnen .

Het is momentueel rustig dus nu kan het daar ik verwacht dat binnenkort het werk weer behoorlijk los gaat barsten . Het meten met SMAART begint me steeds meer te iriteren daar het verschil met SIM3 te groot is . Er wordt van een geluidstechnicus verwacht dat er top kwaliteit afgeleverd wordt maar men is niet bereid om te betalen voor een complete sim set of een vergelijkbaar systeem laat staan om mensen op te leiden die er mee kunnen werken en de data op het scherm goed te intrepeteren en de juiste beslissingen te nemen .

De mensen die ik aan het werk heb gezien van bv. ROC’s of andere scholen hebben vaak geen idee wat ze aan het doen zijn . Vaak willen ze wel maar hebben gewoon niet de kennis in huis of hebben geen idee in welk vak ze aan het werk zullen moeten en wat daar allemaal bij komt kijken wat in sommige gevallen in behoorlijk gevaarlijke situaties kan resulteren . Let wel ik ben er ook een paar tegen gekomen die wel willen en dus ook verder studeren als het moet op zich zelf .

Er zijn binnen mijn bedrijf ook 10 stuks DPA 4099 bij gekomen . Een van de beste micro’s die ik tot nu toe ben tegen gekomen . Tot zover deze up-date met vriendelijke groeten Timo

Posted 12/02/2010 by timobeckmangeluid in Audio measurement, Dutch, equipment

Tagged with ,

Geef een reactie

