Nou dat was me een week / What a week   Leave a comment

Dat was me een week . Parkeer ik mijn auto start hij daarna niet meer . Wat blijkt start moter overleden . Na een onderzoek bij de garage bleek dat niet het enigste wat er moest gebeuren . In totaal ging het i.i.g. 2300 euro kosten om hem te laten keuren maar dan moest er daarna nog waarschijnlijk een nieuwe brandstof pomp ingezet worden wat nog eens 2000 euro moest gaan kosten .
Na wat geharrewar met financierings maatschappijen rij ik dus nu in een bijna nieuwe Ford transit rond . Het is effe wennen want deze rijdt op zijn sloffen 120 km p/u wat ik al jaren niet meer haalde in mijn oude wagen en dan is hij nog geladen ook .
Er kwamen ook een aantal klussen bij vanavond dus word het toch nog wat die december maand .
 
What a week . Parked my carr and then it didn’t start anymore . Turns out the starting engine broke down . At the shop turns out some other things had to happen so the bill was going to be about 4300 euro just to get it to pass the yearly APK (without it you’re not allowed to drive a carr in the netherlands).
After a few problems with some finance companys i’m driving a allmost brand new ford transit 37.500 km on the counter and able to drive 120 km fully loaded easily .
On top of that i just got some more work for december so ………… we’ll see what happens in 2010 .
 
 

Posted 06/12/2009 by timobeckmangeluid in Personal

Tagged with

Geef een reactie

